Acasa Informatii MODIFICARI IMPORTANTE DIN DATA DE 03 OCTOMBRIE 2016

MODIFICARI IMPORTANTE DIN DATA DE 03 OCTOMBRIE 2016

  1. Programul de Bun Venit se adreseaza doar partenerilor care la inscriere platesc taxa de seminar pe prima factura! (Valoare de plata pe prima factura trebuie sa fie minim 200 lei). Partenerii privilegiati care la data de 03 octombrie 2016 au inceput deja Programul de Bun Venit au dreptul sa il termine, dar noii parteneri privilegiati care se inscriu dupa aceasta data nu mai beneficiaza de el.
  2. Toti partenerii care la data de 03 octombrie 2016 sunt parteneri cu taxa de seminar platita sunt obligati sa aiba inregistrate in sistem date unice! Este vorba despre NUME, PRENUME, CNP, SERIE SI NR CI, ADRESA, MAIL, si NR de TELEFON!ATENTIE!!! Sub niciun pretext nu este permis ca un mail, sau un numar de telefon sa fie trecut la mai multi parteneri cu taxa de seminar platita! Numerele de telefon si mailurile dublate in sistem vor fi alocate automat celui mai vechi partener inscris in retea, iar restul vor fi sterse automat din baza de date. ATENTIE! Partenerii cu taxa platita carora le vor fi sterse numerele de telefon din sistem nu vor putea plasa comenzi pana nu vor isi vor trece un numar de telefon valid in sistem. In cazul partenerilor care doresc sa se inscrie cu taxa dupa data de 03 octombrie, ei trebuie sa furnizeze la inscriere date corecte si unice. Altfel nu vor putea sa fie inscrisi in sistem. ATENTIE! Partenerii cu taxa care doresc sa trimita un colet la alta adresa decat cea cu care s-au inscris in sistem, o pot face, dar nu pot schimba numarul de telefon atunci cand schimba adresa de livrare a unui colet!
  3. Partenerii privilegiati care se inscriu in sistem sunt obligati sa furnizeze la inscriere urmatoarele date: NUME, PRENUME, ADRESA EXACTA, si NR. de TELEFON! CNP-ul, SERIA si NR DE CI preucum si mailul nu mai sunt obligatorii pentru ei! ATENTIE! La inscrierea lor este obligatorie furnizarea unui nr de telefon! Acestaa insa nu trebuie sa fie unic, adica poate sa fie dublat in sistem. (am luat aceasta decizie, pentru a putea sa vedem cine este responsabil de respectivul partener si pentru a putea lua legatura cu el)
  4. Partenerii care doresc sa plaseze comenzi pe alte coduri si solicita parolele respectivelor conturi sunt obligati sa semneze si sa trimita la companie o declaratia pe propria raspundere care este disponibila la sectiunea "DESCARCA" din Biroul meuATENTIE! Doar partenerii care figureaza in baza de date ca au semnat si au trimis la companie declaratia pe propria raspundere pot solicita parole pentru alte conturi! (pana in data de 15 octombrie 2016 declaratia poate sa fie trimisa pe mail, dar dupa data de 15 octombrie ea trebuie sa ajunga in original la companie)
  5. S-a modificat si regulamentul concursuluiTOP JUNIOR! La calcul se vor numara doar partenerii cu taxa de seminar platita si comanda minima de 200 de lei inscrisi directi ai partenerului care participa la concurs (evident inscrisi pe piciorul junior)!