Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

Tastele promoționale 1-6 din coșul tău de cumpărături

Tasta 1

Ai posibilitatea ca odată la 90 de zile să scazi toată valoarea plătibilă a coșului de cumpărături cu 30% iar noi îți vom oferi în acest caz doar 20% din punctele atașate de produsele alese de tine.

Tasta 2

La fiecare 3 produse identice, beneficiezi de 50% reducere pentru cel de-al treilea produs odată la 60 de zile.

Tasta 3

În funcție de valoarea comenzii tale îți putem oferi cadou până la 3 produse odată la 40 de zile

Tasta 4

În această tastă vei regăsi vouchere cadou oferite cu drag de noi cu valabilitate limitată.

Cu acestea poți plăti ce depășește valoarea de minim 200lei a coșului tău însă nu mai mult de 30% din valoarea totală a comenzii tale.

Tasta 5

Aici vei regăsi bonusul în produse din activitatea ta de Dezvoltator sau voucherele oferite cadou de noi sau de către unul din Dezvoltatorii de Afacere.

Tasta 6

Este reprezentată de cumpărăturile normale însă chiar și aici mai putem să te surprindem cu cadouri.

Cu aceste sume poți plăti ce depășește valoarea de minim 200lei a coșului tău însă nu poți plăti cu ele mai mult de 30% din valoarea totală a comenzii tale.

CONTURI PENTRU PLATA IN AVANS

RO49BTRLRONCRT0216741201 - moneda LEI

RO96BTRLEURCRT0216741201 - moneda EURO

 

Regulament Retururi

Regulament procesare retururi

In situatia in care un colet se intoarce la companie retur, destinatarul este contactat pentru clarificari.

Colet deteriorat
În cazul în care coletul  prezintă ambalaj umed sau deteriorat astfel prezentând riscul ca unul din produse să fie deteriorat, se va solicita reuturul acestuia la curier, completându-se un proces verbal de constatare. Aceasta situație, împreuna cu o copie a procesului verbal fotografiată sau scanată se va trimite prin e-mail catre: office@bluediamond.ro cu CC către: georgian.tutuianu@gmail.com și adresa diamantului cu care lucrați.

ATENTIE! E important coletul sa nu se deschida de catre partener

Punctele dintr-o comanda retur

Daca acesta doreste retrimiterea lui, se scad 30 de puncte echivalentul transportului coletului. La prima trimitere compania suporta transportul, dar la a doua trimitere costul revine in sarcina destinatarului.

Daca destinatarul nu mai doreste retrimiterea lui, se scad punctele echivalente facturii si o penalizare de 100 de puncte.

La trei colete returnate, partenreul pierde dreptul de a plati ramburs coletele. 

Produs lipsă in colet
Constatarea unui produs lipsă din colet după primirea acestuia de la curier, va fi anunțată la office@bluediamond.ro, cu CC către: georgian.tutuianu@gmail.com și la adresa diamantului cu care lucrați. Deoarece beneficiem de supraveghere video la colectare orice eroare din partea companiei va fi soluționata favorabil prin trimiterea unui colet expres cu produsul lipsă către partener. Răspunsul la solicitarea scrisă se va da în maxim două zile lucrătoare.

 

 

0 Termékek