Bluediamond

Cos cumparaturi 0 PV | 0,00 Lei

Cosul este gol

Regulament Retururi


 

Regulament procesare retururi

In situatia in care un colet se intoarce la companie retur, destinatarul este contactat pentru clarificari.

 

 

Colet deteriorat
În cazul în care coletul  prezintă ambalaj umed sau deteriorat astfel prezentând riscul ca unul din produse să fie deteriorat, se va solicita reuturul acestuia la curier, completându-se un proces verbal de constatare. Aceasta situație, împreuna cu o copie a procesului verbal fotografiată sau scanată se va trimite prin e-mail catre: office@bluediamond.ro cu CC către: georgian.tutuianu@gmail.com și adresa diamantului cu care lucrați.

ATENTIE! E important coletul sa nu se deschida de catre partener.

 

 

Punctele dintr-o comanda retur

Daca acesta doreste retrimiterea lui, se scad 100 de puncte echivalentul transportului coletului. La prima trimitere compania suporta transportul, dar la a doua trimitere costul revine in sarcina destinatarului.

Daca destinatarul nu mai doreste retrimiterea lui, se scad punctele echivalente facturii si o penalizare de 100 de puncte.

La trei colete returnate, partenreul pierde dreptul de a plati ramburs coletele. 

 

 

Produs lipsă in colet
Constatarea unui produs lipsă din colet după primirea acestuia de la curier, va fi anunțată la office@bluediamond.ro, cu CC către: georgian.tutuianu@gmail.com și la adresa diamantului cu care lucrați. Deoarece beneficiem de supraveghere video la colectare orice eroare din partea companiei va fi soluționata favorabil prin trimiterea unui colet expres cu produsul lipsă către partener. Răspunsul la solicitarea scrisă se va da în maxim două zile lucrătoare.