Acasa Informatii LISTA PROCEDURI

LISTA PROCEDURI

Blue Diamond Generation anunta implementarea urmatoarelor proceduri de lucru*:

Plata facturilor
Plata facturilor se efectuează în termen de maxim 14 zile lucrătoare de la data primirii lor in original in cazul facturilor emise din facturier sau pe mail in cazul facturilor emise electronic. În cazul în care a paisprezecea zi cade în zi nelucrătoare, plata se va efectua către partener în prima zi lucratoare;
Primirea facturilor emise electronic si trimise prin e-mail va fi confirmată de către office la adresa folosită de partener la înregistrare;
In cazul unei facturi cu erori de completare, office-ul va semnala telefonic si în scris prin e-mail acest aspect către partener, urmând că partenerul să contacteze office-ul în scris, s-au telefonic dacă este cazul.

Colet deteriorat
În cazul în care coletul  prezintă ambalaj umed sau deteriorat astfel prezentând riscul ca unul din produse să fie deteriorat, se va solicita reuturul acestuia la curier, completându-se un proces verbal de constatare. Aceasta situație, împreuna cu o copie a procesului verbal fotografiată sau scanată se va trimite prin e-mail catre: office@bluediamond.ro cu CC către: respectaviata@gmail.com și adresa diamantului cu care lucrați.

ATENTIE! E important coletul sa nu se deschida de catre partener.

Plata în avans prin virament sau depunere bancară:
În aceste situații vă rugăm să trimiteți prin e-mail devada platii scanată/pozată la office@bluediamond.ro pentru a putea optimiza procesarea comenzii.

Sesizări/ Reclamații
Orice sesizare, amendament sau cerere (mai puțin comenzile plasate telefonic), se va face în scris la office@bluediamond.ro, cu CC către: respectaviata@gmail.com și adresa diamantului cu care lucrați. Dacă este cazul, se va interveni și telefonic la office, însă numai după trimiterea e-mail.

Produs lipsă in colet
Constatarea unui produs lipsă din colet după primirea acestuia de la curier, va fi anunțată la office@bluediamond.ro, cu CC către: respectaviata@gmail.com și adresa diamantului cu care lucrați. Deoarece beneficiem de supraveghere video la colectare orice eroare din partea companiei va fi soluționata favorabil prin trimiterea unui colet expres cu produsul lipsă către partener. Răspunsul la solicitarea scrisă se va da în maxim două zile lucrătoare.

Răspunsul la e-mail
Din cauza numarul foarte mare de emailuri, raspunsul la fiecare solicitare in parte se va da în maxim două zile lucrătoare.
În cazul în care la CC sunt trecute mai multe adrese de e-mail, atunci răspunsul la solicitare se va da către toate adresele menționate în e-mail.

* ACEASTA LISTA CU PROCEDURI SE VA COMPLETA ULTERIOR